Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 برنامه ماه عسل یکی از پر بیننده ترین برنامه های ماه مبارک رمضانه اما بعضی از قسمت های آن باعث انتقاد از آقای علیخانی میشه. وباعث میشه که بیننده ها فکرشون به جایی بره که این برنامه از اسپانسرهای نامریی یا تبلیغ غیر مستقیم برای بعضی شرکتها بشه.
به گزارش خبرآنلاین؛سایت الف در گزارشی نوشته است:وبعضا بعضا این القا به بیننده ها بشه که ماه عسل دچار شعار زدگی شده. وسوژه هاش تکراری شدن. انتخاب کسانی به عنوان مهمان که جایزه قرعه کشی میلیونی برده اند، شرکت هایی که اخیرا در تلویزیون تبلیغ می کنند و هر هفته بصورت مستقیم از تلویزیون برندگان خودرا انتخاب می کنند. در مورد این شرکت ها ونوع جایزه دادنشون بحثهای زیادی هست، وکارشناسان در مورد همه گیر شدن این رویه هشدار دادند، هرچند تعداد این شرکت ها درحال افزایش است دلایل هشدار کارشناسان هم یکیش کم شدن کیفیت جنس مورد نظر، یکی کمیاب شدن این اجناس در بعظی جاها، خرید غیر ضروری وهیجانی مصرف کننده، تهییج کودکان به خرید اجناس جایزه دار توسط والدین و....
اما دعوت ماه عسل از برندگان خوش شانس این محصولات و دادن رنگ و بوی عرفانی و حس ماه عسلی به این جایزه ها ناخوداگاه آدم رو به جایی سوق میده ازخوش بپرسه چه چیزی باعث شده که ماه عسل از بین انبوه سوژه های ماه عسلی (به قول علیخانی) از این برنده ها دعوت کنه؟ آیا این ایده همان شرکت ها نیست که میخوان اینبار غیر مستقیم و در قالب برنامه ماه عسل مردم رو بیشتر به خرید تسویق کنن؟ آیا این باعث نمیشه شرکت های بیشتری تشویق به جایزه دار کردن محصولاتشون بشن؟

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24